FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Monday 17 January 2011

status RELATIONSHIP in FESBUQ

orait bebeh..
kamon bebeh..
haha..ngarut..

malam ini sesaje aku membuat perkara gila+bodo kat fesbuq..
''bermain dgn status relationship..''
owh yaeh..kejap jek letak..terus ade yg like
wehy jahat la korang nih..

 sebab kan sy x feymes..org jarang bace blog saya
sebabkan saya x feymes..orang jarang like post saya
sebabkan saya x feymes..orang jarang bace comment saya

tapi kalo bab relationship status nih...korang memang pantangkan
ade jek.......!
ok..ok..I'M NOCH SINGLE
but i'm always available to b ur......!!!
saje nak mengatal..
yurrppp..
"I'M so so so so MENGATAL"

dah la meh nk tayg sikit..
budak nakal punye kerja bohdoeeewwwhhh
eceehhh..ceeh
dari in relationship to single.

1 min 1 comment..ahazz
*gile market aku

single to in an open relationship

in an open relationship to in a relationship


ini pulak yg dolu2 punyo..
single to in a relationship

so dapatlah saya simpul kan simpulan ini bahawa kesimpulannya anda sume sekarang suke saya x bersimpul dgn sesiapa lagi..
walaupon dulu amat gemar dan suke sy bersimpul dgn seseorang..
hahaha..
tebelit lidah nak sebut,sembelit lagi yg membaca..
aku mmg xbleh update blog malam..sebab aku akan mencarut mcm org x cukup tido..
ok bubbye..
*penulisan yg tiada motif*sigh*

2 comments:

  1. yea mmg betol pon...pernah saje2 tukar bosan jadi single kepada in open relationship...terus dapat lebih 60 komen...hahahha...mmg berita pans btol..tapi skrg biar status itu menjadi rahsia..hehe

    ReplyDelete
  2. tau pon..ni yg x berapa saat pon bleh ade yg comment..ingtkan xde..sebb tukar status kol 2 pg...ingt sume da tido..

    ReplyDelete