FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Friday 7 January 2011

AKU TAKUT DENGAN BLOG..!!

hyep semua.. harap berbahagia and tq sebab baca blog aku..

kadang2 aku takut sngt dgn blog..
sebab dah 2 3 ari ni aku suke sngt skodeng blog orang tanpa henti..
then aku terjumpa beberapa blog yang agak seronok gak untuk ditatap dibelek-belek lame2...
tapi tibe2 aku terjumpe satu blog sorang akak ni..umoq dia 19thn budak upper form 6 from jb..
seorang yg bertudung..she was so so so so so beauty,pretty,peti n what so ever dia gile lawo ah..
tapi bile aku baca blog dia..
aku bleh bayg kan diri dia kalau berada dihadapan aku skrg..

senang cerita kat blog dia tempat dia luah kan perasaanlah..
kira,apa2 yg dia x puas ati dengan dunia sekeliling dia..
dia akan lepaskan kat blog..
my gudness...!!!
apa yang aku bleh kenal dia dari pembacaan aku kat blog dia tu..
1.bila dia jumpa orang..dia akan kutuk orang kalau orang tu bkn taste dia..kutuk yg waww gile melecun la punye*nada iklan celcom.. then imagine kalau aku yg berada kat depan dia..ntah apa lah yg dia cakap pasal aku..
2.dia suka sngat kutuk orang dalam blog dia..tapi dia bagi nama samaran yg agak menyengat jugak lah..kira,kalau koranglah orang yg dia torture tu..bleh tebakar jiwa bace ayat2 cinta dia tu..
3.dia selalu rasa diri dia adalah yg terbaik and orang lain mesti tau yg dia itu adalah yang terbaik..and orng lain x bleh tegur dia sesuka hati..
4.bla..blaa..blaa..
tapi aku tak nafikan..ayat dia sngt2 buat org sentiasa nak follow dia..
sebb follower dia agak ramai..almost 500-..

korang paham tak apa yang aku cuba nak sampaikan pada korang??
meh aku bagitau secara telus..
sejak aku terbaca blog akak ni..menulis blog macam jd nightmare bg aku..dah la aku suke update blog malam2 bute..
sebab dia buat aku terfikir..
apalah tanggapan orang yg membaca blog aku..
korang ade membayangkan ke sifat aku?? seperti aku membaygkan sikap blogger form6 tuh..
owh..plez don't do that things ok..
aku harap sngt korang jgn lah pikir yg bukan2 pasal aku k...

+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

kes diatas ditutup..
nak cakap hal lain lak..
pasal fesbuq..
first sekali nak tny la kan...
kenape ramai yg suke main dgn my frenz list la..
top frenz la..hape2 la..last kt tagged photo aku penuh dgn pic sume tuh..

bukan betul pon..
kdg2 ntah sape2 ntah..
yg aku baik n kenal tu bleh terima lah..
tp kdg2 yg aku x knl lgsung pon dia bleh terletak aku ni top fans...
terang lagi nyata benda tu x betul..
so korang jgn la men lg ye..
pnat aku lyn notofication sume pic nih..
itu sahaja..okayyy...


sentuhan nurani:
"kita kurang ingat kepada sesuatu yang kita miliki,tetapi kita selalu ingat kepada apa yang di tangan orang lain"

sihat sepanjang hayat:
BIRU ITU UNTUK KAMU...!
''warna biru adalah warna untuk meditasi secara semulajadi. kosangkan minda anda dan fokuskan kepada sesuatu yang berwarna biru seperti air laut. jika anda inginkan kelainan, hiasilah bilik anda dengan dekorasi rona biru. paling mudah,cuba anda warnakan pasu bunga anda dengan warna biru atau contengkan saja kanvas putih anda. nikmati aura sejuk warna biru agar anda perolah ketenangan yang dicari. meditasi sebegini sesuai diamalkan oleh mereka yang menghidap darah tinggi atau hipertensi''

p/s: aku tetap suke warna merah..merah lah buah hati ku..

No comments:

Post a Comment