FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Thursday 15 September 2011

UniKL MITEC,pasir gudang...!

assalammualaikum..!
yezza...for u dearest,selamat sejahtera..!

nampaknye sekarang mmg weekend jek la yg aku ada masa utk update blog..
bukan setakat update blog ye..online kat fesbuq pun weekend jek..tu pun kalau i balik..
see..! ''kelas kau Jah'' macam busy bebenor jek kat U tu..
macam aku sorang jek ade assigment belambak..
macam aku sorang jek blajo ye ye..
adeh..lantak laa..! kau ade..??? xde kan...

ok fine...!
ayat diatas adalah ayat lepas geram untuk WiFi hostel MITEC...
eerkk..aku sngat2 x rajin untuk turun ke cafe semata-mata nak online fesbuq or update blog..!
eventhough nak carik info untuk presentation pun,aku main kirim-kirim kat roomate or classmate..
macam aku kirim nasi bungkus..
hebat tak hebat laa aku kan..

kalau kat bilik lak..aku xkan la click botton loading page semata-mata,kalau dah kuar perkataan ''fail loading page''..paling maximun 3 kali jek aku refresh..lepas tu bubbye..
yup,sy tidak dikurniakan tahap kesabaran yg tinggi dgn WiFi di hostel siswi *sight*

but the highlight words is...
bukan la x study langsung..mak haih..bayo mahal tu masuk uniKL MITEC..xkan x blajo..
tapi weekend mmg aku balik laa...semata-mata nk collect pape yg patut dr internet...
waah..bijak x sy...! kesian "orang tu" jd mangsa kena amek sy tiap2 mggu...! sorry bos..!

so now sy cuma nak habaq..! sy dah dirumah dan sedang collect data..
sambil tu usha blog sendiri yg dah mendak dari carian google..

my latest pitcha with my classmate
malam semalam hanafi snap kan after doin our discussion
zira <------> naza

kami berdua adalah satu-satunya bunga yg wujud dalam kelas DIL/B..!
sila la faham..kelas sy penuh dengan kumbang..*sight*
 and this is us with hanafi..


eerkk..ni gambar tampal ye..
hanafi x wujud pon sebenarnya..dia wujud dalam gambar ni selepas di-edit..!

ok bye..!


ziyra ppsttt:
sila gigih kan diri untuk siap kan assigment ye nadzirah..!

5 comments:

  1. nak tnye..yg amek industrial logistics mmg majoriti boys ke??

    ReplyDelete
  2. Cun dwe dwe tuhh...hehe

    ReplyDelete
  3. saya nak tanye brapekah tuition fee utk semester pertama bg diploma in logistics? diploma in logistics ni ade kat jb je ke?

    ReplyDelete
  4. Diploma in Logistic ade kat Politeknik Seberang Perai (p/pinang),PoliteknikSultan Haji Ahmad Shah(kuantan phg) ..yuran 200 je setiap sem...

    ReplyDelete