FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Wednesday 26 January 2011

MALAS...!

ola everybody..
saje nk mengarut..!
aku minat menulis..! yeah sebab itu blog ini tercipta..
tapi sejak dua menjak ni..aku jadi makin malas pada semua perkara..
aku malas nak hang out dengan kawan2 even aku dah free dari busy melampau..
aku malas nak layan sms yg kawan2 aku hantaq..
kalau layan pun setakat 3 4 mesej..terus aku chaww..!
aku makin malas nak update blog..
then i'm realize..ranking blog aku agak menurun bila aku tak meluah kan isi perot kat blog nih..
*TABAH KAN HATI UNTUK UPDATE SELALU..*
tapi..dari hari ke hari..aku rindu dengan hidup aku yang penuh warna-warni dan gilang gemilang masa zaman dulu kala..hekhek..
aku rindu sangat masa aku tak perlu nak pikir banyak masalah..!
aku rindu sangat masa zaman aku kanak..!
aku rindu sangat masa zaman cinta munyit haku yg bergayut2 tuh..!*sigh*

dan ini adalah yg paling aku rindu
MEMANAH
aku takde pic yang latest..ni pon ehsan dari kawan aku
budak memanah gak la..tak silap dari batu pahat..
nama dia surayahani..!
LOCATION: MRSM MUAR


tempat aku melepaskan segala masalah,geram,gumbira,suka dan duka..
lama dah aku tak sentuh benda nih..
ntah apa la jadi dengan bow aku ni, ntah2 dah berkarat dok dalam stor tuh..
adoyai..!!
serius main benda ni kalau tengah marah..
memang syok habes la wa cakap lu..
kalau tengan admire kat mana2 mamat cun kat sekolah lak..
 time tengah shoot tu dalam hati aku bermonolog..
"dapat 'X' (tanda tengah target yg warna kunig tu) comfirm mamat tu milik aku..hahaha"
*perasaan nak mam..!
kalau tengah happy memanjang + gembira yang amat..
semua arrow aku jadi baik dan dengar kata..
senang cerita..memang masyuk jek lah kat dalam target warna kuning..
kalau tengah sedih + give up dengan sesuatu perkara lak..
masa time nak aim target tuh..dalam hati aku berkata..
"aku masih boleh berdiri dan menang"
it actually..i fight with myself
yeah..bila memanah aku lebih rasa yang aku berlawan dengan diri sendiri..
dan aku mesti + wajib + harus menang dengan diri aku sendiri..
this is how i gain my weight confident + spirit..

rindu ah dengan open game..
kadang2 rasa macam nak stop terus dari sukan nih..tapi,
kadang rasa macam nak teruskan..
coach tu dah memanggil haku..sampai terbawa-bawa ke mimpi ko tau..haha
tapi aku rasa,buat masa ni..
ku lebih bahagia untuk jadikan sukan memanah sebagai hobi masa lapang..

ok enough and bubbye..


No comments:

Post a Comment