FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Thursday 6 January 2011

MALAM INI....

assalammualaikum..

hye korang..nite every1.....!!!!!!!!
kalau korang pasan la kan..
aku ni suke sngt update blog mlm2 buta..
pasan x...pasan kan...*sedap hati...
hehe

actually,aku xnak cerita apa-apa malam ni...
tapi aku rasa malam ni sungguh nyaman...hhhuurrmmmm
best pulak rasa...
rase macam berjiwang-jiwang melayan perasaan..
ahhh..aku sedang merindui seseorang..
aku harap sangat dia baca entry ni supaya dia paham yang aku tgh rindu-rinduan kat dia...

nak layan jap lagu nih..
kalau korang nak tau..time angau aku datang..
aku suke sangat dengar lagu nih..
tajuk dia MENANTI PASTI..
nak kata sedap bleh la..
tapi melayan menusuk kalbu lak..hehehe
aarrgghh..aku rindu gile kat ko...

kegelapan...malam ini...menyesakkan jiwa..
tanpa bintang...untuk aku...mimpikan dirimu...
aku merindu indah bulan...menyuluh kelam malam...lalalalala..



rase macam tak nak on aircond la malam ni...
k la..off la aircond..



ni jek kot..
malas nak cerita panjang lagi
sebab kalau panjang aku meraban tak tentu hala..
nanti korang mesti cakap..
''gedik gak eh dia nih''
''poyo jek zira nih''
''ish geli ah ngn dia''
or pape saje lah...
tapi tq sebab korang membace ini page..
big applause for yourself..hehe

sentuhan nurani :
''apabila usaha seseorang itu hanya untuk perutnya,maka harga hidupnya sama seperti apa yang dikeluarkan dari perutnya itu''

sihat sepanjang hayat :
nak tau tak? dengan mengurut bahagian abdomen iaitu perut secara mengikut arah pusingan jam dengan telapak tangan selama 5 mint sehari,dapat membantu merangsang dan menguatkan hati,usus dan mengurangkan sebu perut...okay..

 p/s: tidur jangan lupa bace doa ye semua..(^^,)

No comments:

Post a Comment