FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Friday 14 January 2011

gila ketawa aku tengok nih...

hahahaha
hyep korang..
saje aku nak gelak dulu..
sebab kali nih aku nak buat entry yg pendek2 saje sebb dah bape kali aku buat yg panjang lebar sampai jenuh orang nk membaca..
lagi jenuh aku nak menaip..

dari tahun lepas lg my love suruh tgk 1 vid yg gile kentang pny best @ kelakar la kan..
tapi time dia soh tgk tu time aku tgh study la..
tgh makan lah..
tgh kiteorang dating la..
tgh masak la..eceehh..ceeh
so,bile aku dah depan lappy,langsung aku x teringat nak tgk vid tu..
sehinggala tadi (sebelum aku tulis entry ini)
aku pun carik la vid tu..
hahahahahahaha
hahahaha.
hahaha
hikhikhik..
saje nak gelak..
sebb aku rase vid tu memang lawak gile la beb..
tapi aku rase korang mesti dah penah tgk kan..
*ketinggalan zaman kan aku nih..
tapi,disebabkan blog nih aku pny..
suke aku lah nak post harta zaman tok adam ke hape ke kan..
vid ni aku rase memang lah menyahut seruan PM kte
1 MALAYSIA
so guys..
had fun with this..


so how..???
best kan..

2 comments: