FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Tuesday 8 February 2011

saya nak tanya dan nak tahu

morning reader..!

according to the title..
ape yang aku nak tanya dan nak tau adalah berkenaan blog cap rambutan aku ni..
exspecially kepada yg selalu rajinkan diri baca blog aku ni..
so..for now korang rase blog aku ok tak?
korang rase ni blog perempuan sopan ke gewdiks??
hehe..

ahhrgg..persetankan la kata2 korang kalau nak cakap haku gewdiks..
nak pinjam ayat member sat..my blog is my rule..wokeyh..nge~

udah laa..direct and plez straight 2 the point sudah la..
ape yang aku nak tau pasal blog aku ni..
korang rase blog aku ni sarat x dgn widget yg berbagai disekeliling blog ni...
dah la dengan iklan nuffnang dan segala bagai..!
lame tak loading kalau korang nak baca blog aku nih??

serius aku tak tau..
sebab internet umah aku boleh tahan baik dan superb..!
so..so far kalau aku nak open blog orang lain yg sarat dengan segala macam pelbagai iklan memang takdo masalah la..
so..aku memang tak tau kalau blog aku ni lambat ke tak loading nye..
sebab kadang2 aku rase blog aku ni dah cukup berat dengan segala macam aksara duhniya..!

anyway..kalau korang rase blog aku cam hampeh or tak puas hati ke hape..
bagi tau jek..
aku tak marah pon..jgn risau lah..aku tak kan makan korang..
aku telan jek terus..hekhek..

No comments:

Post a Comment