FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Friday 4 February 2011

pehal dengan blog aku nih..ggrrrrr....!!

i dont wanna say hi or else..sebab mood tengah geram gile...
ishh..geram tahap dewa + gaban + ghase nak cekik2 jek  blog nih..
tengoookkk nnniiiiiiihhhhh...!!!!

 nampak tak??
 paham tak??
sila lah paham dan silalah nampak..
ish geram gile ko tau tak..!
puas aku buat blogwalking semata nak follow blog yang best + superb..
ini jadiknye..
mana korang sume menghilang..
mana aku nak jejak balik sume blog2 yg aku da follow..
kalo 3 ke 4 ketul xpe gak..
ni beratus kot..ish..ghase mcm nak cepuk2 jek blog nih..

ni aku kasi pic yang lagi dekat..nampak tak ayat dalam tuh bold merah tu??
benci tengok ayat tu..!
kalo tak nampak gak.klik la kt pic tu ye..
kalo still xnmpak lagi..i just kn say bubbye to you lorhhh~
yang buat aku geram sangat2 nih..!
apsal blog adek aku ok jek?
gi check sat dashboard blog korang..same ke macam aku kena?
ke aku sorang jek??

kalau sesape yang tau why this thing happen to me..i need ur feedback ok..tq..!


ok enough and bubbye and gudnite..

1 comment:

  1. kesian..... tak tahu ler naper ko punya jadi cam tu,... aku punya, ada, blog ko tetap ada dalam list 'blogs i'm following' kat dashboard aku,... sabar ye.... harap2 ia cuma sementara jer...!

    ReplyDelete