FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Thursday 10 February 2011

korang kenal tak budak lelaki nih..???

assalammualaikum dan salam 1 MALAYSIA..

hahahaha...ahahak..hekhekhek..
saje aku nk gelak besau-besau..
now aku tak tau nak cakap bahasa apa..johor or kedah..
sebab kali ni aku nk story-mory sikit pasal budak dari kedah..

let's talk now and check it out yo..uhuhu

today i got 1 funny video in my fesbuq..
from my friends..GAYETRI ..!
this is the video

totally i wanna said that he so funny..
i loike u know..i loike..haha
then ntah camne aku terminat lak nak overall video yg dia hasilkan kat youtube..
seronok aku tengok..kisah seorang anak melayu dari KEDAH..now dalam pengajian TESL..
nama dia ANWAR HADI..
seriously..aku suka cara dia menyampaikan buah pikiran dia tentang apa2 yg berlaku sepanjang hari dalam idup dia..sangat kreatif...best lah ko ANWAR ibrahim HADI...hahaha
mungkin cara dia ada sikit macam NIGAHIGA...tapi aku still suke cara dia yg unik itu..

aku usha2 la lagi video dia..
yang nih aku suke..
bleh lak dia rakam video sorang2 time jogging..
dahsat la dia nih..but serius..dia kreatif yg amat..


lagi satu yg ini..agak kelakar

yg lain-lain tu kalau nak tengok..gi la youtube dia yg aku dah link kan kat atas tu..
layan okeh..

p/s: sngt x control macho..kadang dia nmpak agak comey..
paannnggg.........!!!   (adeh..! satu das tamparan laki aku bagi..uwaaa)

No comments:

Post a Comment