FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Tuesday 8 February 2011

rindu ah kat kau..

ola lolipop sume..
lame sudah blog ini terbiar bagai tak bertuan..
adeh..! aku xde mase dah nak membebel kat blog panjang berjela macam dulu..
so for now...aku nak cite sikit..
aku belek2 fail dalam pendrive aku..
ishh..serius dah lame aku tak buat macam ni..since aku dah abis sekolah..
kalau dulu..jgn cakap argghh..tiap hari kot aku scan pendrive kasi bersih dalam dan luar..
ye la..mase sekolah aku bukan sekadar pelajar aliran sains..tapi aku juga amek subjek ICT sebagai tambahan..

so..dalam pendrive aku tu penuh la dengan aksara-aksara subjek ICT tu..kalo ilang or kena virus.
memang nangis tak berlagu aku dibuatnye..
sebab aku penah ade pengalaman fail di attack oleh cik virus yg bernama maut..! buhnguk..!
cam nak mam** aku siapkan assigment last2 ilang cam tu jek..
meraung haku nak siapkan semula..
so.sejak tu aku memang sangat prihatan dan sentiasa berwaspada dgn cik virus influenzaA
dah tutup cerita pasal zaman sekolah..sebab nanti aku teringat-ringat pastu rindu-rinduan pastu.bla..bla..bla..

ok..dalam pada aku selak2 fail tu..
then open sume hidden fail..
terjumpa lak beberapa gambar yang amat2 buat aku mengamit memori..
serius aku rindu gihlerr saat2 gembira yang dah berlalu tu..!

 ini aku punya
 ini dia punya
 both picture diatas
adalah picture makanan di 
*SECRET RECIPE..*
di jusco tebrau jb..
gihler bahagia aku time nih..
sebab aku dibelanja makan oleh si dia...
balik sek je si dia soh cepat2 siap..rupenye nak bagi suprise
bufday girl dia..(haku la tu)
18.05.2010
terharu sngt sebab time tu memang lapo tahap gaban sebab balik sek tak sempat makan dah soh siap nak ajak kuar dah la pg tu time rehat xsempat nk makan..
sorry ye..i tak terharu pon u buat suprise tapi sebab ai lapo tau..hehe

ok ini muke gehmuks si pelahap tak sabo nak makan..

engkau...engkau..dan engkau..
sila lah tau dan paham..aku tersangat-sangat lah rindu engkau-engkau semua..
so..sila lah balik kejap untuk jumpe aku untuk aku lepas kan gian rindu yang tak berpenghujung ini ye..

dan zaman tu dah pun berlalu..
actually banyak lagi picture yg aku jumpe buat aku rindu-rinduan dengan memori masa lalu..
tapi sabau lah ye..satu-satu aku expose..kang xpasal2 meletop belog aku korang hamun sebab nyampah tengok muke aku menggediks masa zaman kenit2 dulu..hehehe

ok then..i tot it was enough..so bubbye..
p/s: aku rindu kau sangat2..sayang kau..!

No comments:

Post a Comment