FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Sunday 20 February 2011

saya lambat update lagi

hola there..!

ok ini perkara yg biasa terjadi kat aku..sngt2 x pelik..
kalau on the dot aku update tu yg sngt2 pelik..!

nak habaq pasal semalam..*excited nih nak story-mory ngn u all*
ok..semalam aku gi JUSCO TEBRAU CITY..tu jekk..! teehee...
yg buat aku excited sebab semalam aku tengok cehrita ini..

 mesti korang dah buhsan tgk pic nih..
yela dah bape kali aku nak wat entry pasal nih..
before this aku story pasal filem ni kat entry nih :

i ♥Burlesque..silalah tonton..!

nak bace sila klik perkataan tersebut..!
ok..aku sngt teruja..harap maklum..
semalam cukup 7 kali aku tgk filem nih..!
ingt xnak gi sebab dah tgk 6 kali..
tapi org kata 7 afdal..ahak..takdo kona mengona ok..!saje jek..
tapi 6 kali tu aku tgk online kat internet..
sebab lame sngt nak tunggu 17hb ari tu..aku ni memang kurang kesabaran ok..
pastu.dah tgk online..timbul lak rase tak puas hati..ye la..dah la tgk kt lappy..sngt2 xde feel ok..pastu syok sorng2..bak kata gf abg aku..
''tgk filem kat lappy sorg2 syok..rase dah macam lone ranger''hekhek
lagi lak cerita ni macam muzikal..so,kalau tgk kt lappy macam xbest jek sound system tu..
so..xpasal2 aku heret ''budak tu'' temankan aku gi tengok..! terima kasih cinta la for u..
aku ni memang suke tgk cerita muzikal2 ni dik non oii..! lagi2 tarian and lagu2 superb..best..best..! 

tapi nak cakap sikit..ade sorng actor dalam filem nih..eerrk..aku xkenal dia sape..
*aku mmg kolot bab actor or actress oversea nih..tgk tau..kenal 2 3 ketul jek..tapi johnny deep tetap dihati..hekhek*
ok..about actor yg aku cakap tu..dalam cerita nih..aku suke gile tengok mata dia tu..!
mata sahaja..x kurang..x lebih..hanya mata sahaja..tu pon time dia pakai celak jek..!!
then here he is..!
 about the actress lak..CHER and CHRISTINE AGUILERA..
about CHER: 
aku ni tak la tau semendang pasal actor and actress omputih nih..
mak aku tau la..so..dia ade la cite sikit pasal CHER nih..mak cakap umoq dia kalau xsilap dah sebaya atok kot..dah masuk umo 60sen..hehe..search pny search..jumpe lah yg tepat..umoq dia pada tahun 2011 adalah 65thn..sngt bertenaga u ols i tgk dia nih..! mmg muke fully plastic sampah surgery..
about CHRISTINA AGUILERA:
ntah la..aku pon xtau..tapi mase dalam cinema tu..lelaki seblah aku tu cakap..''gemok dah minah ni lepas bersalin..!''....upps..sngt subjektif gemuk nih..aku nmpak ok jek..mantop lagi yuuu..!


ok..mesti korang nak tau kan dari mana dtg hangin haku nk tgk filem nih..
yela..sebab dorang mane la wat promo filem ni besar-besarankan..so..kt TV pon macam xde jek iklan dia..!
actually aku minat sngt2 dgn CHRISTINA AGUILERA nih..sejak lagu HURT...
 klik sini kalau nak tgk video HURT tu..lagu ni memang sngt2 yg amat2 buat aku rase tersentap rindukan ayah sngt2..*sayang ayah*
suke gile kot aku kat dia..
tu yg bile time aku tengah usha2 video dia kat fb..
ternampak ade sorng matsalleh mana ntah komen pasal lakonan dia dalam burlesque..
aku yg time tu xtak tau ape maksud burlesque..
gi la search kt google..so dari situ la aku tau pasal burlesque nih..

overall..cerita ni agak menarik,bagi aku lah..sebab jalan cerita dia tak la berat dan sngt2 relax..
sesuai kalau nk wat lepas tension..macam lelaki sebelah aku buat..
dia gi hangkut mak ngn nenek dia tengok filem nih..*sadis sungguh*
yg penting lagu2 dia best..!! 
I ♥ BURLESQUE


p/s: tersempak dgn AHMAD RAZIKIN pas abis wayg..time tu depan toilet..! tak leh blah kiteorang tgk filem yg sama and seat sama baris..tapi jodoh dipertemukan time nak balik..sengal..!

1 comment: