FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Monday 12 December 2011

sweet

assalammualaikum..
ye sy cuti sem..!
kalau kat U.xde benda nak buat..
rasa macam kosong sngt dunia..

bila cuti nih..
xde benda nak buat jugak..
nak keja parent x bg..
nak kuar dah x tau nak g mana..
kalau kuar pun asek abis jek duit..
now,duduk umah dah mcm jeruk..but it ok..
sebab keluarga sentiasa disisi..
bila dekat dgn org tersayang..
sume benda ok jek..(^^,)
ni la gmbar warga rumah yg teman aku skrg..
abg aku still in final year..gud luck!


!...mak~jiha~hadif~ayah..!
makin hari makin muda lak aku tgk ayah nih..
padahal umur ayah dah 50 sen..*sigh*
tua dah mak n ayah rupanya..
ye..anak2 mak sume dah besa.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

orait td baru lepas tengok video nih..
do i can spend my life like this with my love..?? (:
loving till the end
upps,i'm not talking about the song..
lagu tu sume orang pun tau
but then,suke sngt tgk animation dia

video clip dia bg maksud yg sweet sngt smpai ke tua..
tp x suke ending dia..sodeh bebenau..
nak dedicate kat my MR. AM..!
if u read this
i not juz in love..but i do care about u
thankz for every single thing that u've done for me


♥• ..ada ketikanya.. ♥•


ada ketikanya insan yg aku sayang , membuatkan aku dalam keadaan teruji
ada ketikanya insan yg aku sayang , membuatkan aku terkeliru
ada ketikanya insan yg aku sayang , selalu membuatkan aku terluka
ada ketikanya insan yg aku sayang , semakin membuatkan aku terkilan
ada ketikanya insan yg aku sayang , membuat rasa sabar aku kian menipis
ada ketikanya insan yg aku sayang , mengguris hati aku hingga menitis airmata


namun aku tetap menyayangi dia..kerana APA?? kerna aku terima dia seadanya..
..alangkah indahnya klu dia mengerti perasaan ni..

ziyra ppssstt:
crochet is my new hobby..!
n now i've finished a few cutties stuff from crochet..!
<3 it

No comments:

Post a Comment