FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Saturday 3 December 2011

PENANGAN CUTI SEM

Assalammualaikum kamu..kamu..dan kamu..!
cuti sem nih..aku memang anak dara sejati duk umah jek..
sepah..kemas..sepah..kemas..sepah..sepah..sepah lagi..dan kemas sikit..hekhek
pastu makan..tido..makan...makan...makan..tido..dan makan..

ok..ini adalah entry untuk naikkan semangat diri sendiri..!
ni adalah gambar yg paling latest...
proses pengembangan dah mula dah..
aduyai...!

kalau duduk kat U..
memang duk berlapo jek laa,sebab malas nak g cafe beli makanan..
dan aku lak,sangat-sangat x minat dengan fast food like meggi or else..
i do get some headache if makan benda2 tu..
tapi klau dah lapo sngt mmg aku telan jek laa..

!....AKU GEMUK....!

eerk,aku bukan laa jenis yg paranoid dgn berat badan ni..
coz ade sesetengah orang tu..dah kerempeng @ kurus melidi @ keding pun..
post gambar then cakap ''aku gemuk''..
gosh,i'm not that type of person..!

cuma,bile dah berisi tu pakai baju pun dah macam sarung nangka..
eerk..paling2 x minat segala babat ni orang nampak..hekhek..
tak selesa 1 hal..dah laa buruk dimata orang..
lagi pun x molek kan..sebab aku nih dah larr bertudung..

eh..eh..tetibe rasa berat jek blog nih bile upload gambar aku..
mana tak nye..tgk gmbar atas tu mmg la nmpak normal..yup,BMI aku paras normal..
so..memang tak de masalah..
tapi klau u ols nak tau..berat aku lg 0.5kg jadi 70kg yek..means now berat aku 69.5kg..
wwaahh..kelas kau Jaahhh...!
seminggu lebih duk umah dah naik 7kg.. 1 ari 1 kg kot..wahkahkah..
mungkin sebab aku nih agak tinggi..so x ketara laa 70kg tu..
(tetibe aku rase ayat di atas nih hanya untuk sedapkan hati aku..hekhek)

orait..aku sedang gigih tabahkan hati untuk menjaga berat badan..
mak dah bising dah..(:
tak sihat kata nya..!
kesian laa kan adik aku jadi mangsa peneman aku g bersenam..
yeah..kurus untuk sihat..sihat untuk hidup.!
semoga berjaya ye cik ziyra montella..!!!

ziyra ppssstt :
sedang cuba untuk berdiri teguh 
di belakang orang tersayang...

No comments:

Post a Comment