FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Friday 2 December 2011

PENGUMUMAN

assalammualaikum w.b.t..
jawab salam saya dengan ikhlas ye..!

!.....pengumuman...!
saya sedang cuti sem

orait,semalam aaku kuar dengan mr. AM
with both younger sis n bro
kat post yg lepas..(click sini kalau nak baca)
aku ade cakap nak pi tgk filem ombak rindu..
so,it was yesterday!
in MBO cineplex kat KSL city

about cerita tu..ok laa..
even aku ingat sikit2 jek story dari novel OMBAk RINDU...
sebab dah lama,xsilap masa aku darjah 5 or 6 time aku baca novel tu..
now aku dah abis sekolah..long time rite..!

i thing baca dlm novel lg best kot..
sebab cerita dia meleret -leret-leret-leret sngt2 laa...2 jam lebih..
sampai aku menanti bile nak kuar nih..
padahal bnyk lg babak dlm novel yg dia x tunjuk..dah la tgh lapo..
lebih kepada babak menangis jek..aku rasa mcm pengarah saje nak meraih belas kesian penonton..
ye la,kalau x,xde la david teo bengkak2 mata menangis mase pra-tonton filem tuh..hehe
ok,hati aku kering jap masa tgk cite tu..xsedih pun..hehe
ke sebab aku g dgn MR. AM..yg duk gelak2 jek,then aku pun x dpt hayati filem tuh..ahakz..

tapi still the best laa untuk filem melayu..hebat..!
lagi tempat shoot dia mmg cun habis laa kan..
rumah2 dia..pemandangan n so on..mmg-mmg-mmg-mmg..tertawan beb dgn view sume tu..
lawa aarr...serius cantik ciptaan ALLAH..
xde la aku nak bagi komen yg buruk2 jek pasal filem melayu..
sebab kalau aku yg jd pengarah.mmg jahanam jalan cite tu..(:

n mostly, i thing cerita tu x sesuai laa untuk tontonan umum..
babak ranjang yg mcm eerrkk..:(
ke aku yg terlalu kolot..mungkin laa..

bak kata MR. AM.."cerita melayu tapi penuh unsur2 barat"
memang real gile la hubungan kekeluargaan n hubungan husband n wife yg ditunjukkan..
macam time aaron cium ubun2 ibu dia..
kat bilik dgn lisa n maya karin..!
n i was shock about aaron..
xsanggup nye tgk kalau husband aku adalah pelakon n belakon mcm watak yg dibawakkan aaron aziz tu..
mmg wife aaron aziz tu seorang yg tabah kalau dia mampu menonton cerita tu dgn tenang..*sigh*

hamboi rase nye macam dah overdose jek aku komen cite nih kan...
xpe2...7/10 star la aku bg..!
ok bye..

ziyra pppssstt:
nak tgk wayang 3D lak pasni..
rindu dah..hehe
sesape nak tgk filem 3D..here got some tips..
click sini kalau nak baca

No comments:

Post a Comment