FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Sunday 11 July 2010

PAUL THE OCTOPUS..

Korang kenal tak dgn artis baru nih..
sume orang tgh kecoh abot world cup..
tibe-tibe dia bleh muncul lak..
tak bleh bla bila dia tilik 5 kali game 100% betul..
pastu sume yang kebetulan sokong terus caye kat sotong kurita yang lembik-lembik nih..
hahaha..
ntah pape jek..
klakar gak mase first time aku bace pasal hewan 8 kakitangan nih..
yang lagi best bile sorang chef dari argentina nak masak dia sbab tilikan dia betul time argentina kalah 4-0 dengan jerman..wakakaka..
..pastu paul terus dikawal rapi macam lady gaga datang malaysia..
*bile ntah lady gaga nak smpai malaysia

pastu kuar lak dalam akhbar metro kat sisipan world cup tu,dorng pi cita pasai sotong kurita nih..
siap ade 10 perkara menarik tentang beliau yang tak diketahui ramai.
tapi yang wat aku pelik adalah dengan diri aku sendiri..
aku tak minat pun dgn bola sepak..
bace betul-betul..
TAK MINAT YE..
bukan ANTI-FOOTBALL..
tapi,aku berminat lak bace abot bola sepak..
lagi-lagi kalau ade gosip pasal WAG's dorang..
ske betul aku..
then the latest is about paul the octopus ataupun orang di negara kelahiran dia(jerman) panggil dia PULPO yang bermaksud sotong dlm bahasa jerman..
best gak tau baca pasal sotong yang berusia dua tahun nih..
tapi,aku tak la percaya dengan tilikan yang terjadi secara kebetulan tuh..
baca pun sekadar suka-suka jek..


sebelum aku melalut yang lebih-lebih lagi.
ape kata aku stop kan entry ni kan..
kang tak pasal-pasal ade orang damn entry aku nih..hahaha

kasih sayng buat yang tersayang
sayang korang sume

No comments:

Post a Comment