FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Friday 2 July 2010

KEBUDAYAAN SATU MALAYSIA

BULAN KEBUDAYAAN INDIA


bulan kebudayaan cina dah..



bulan kebudayaan melayu pun dah..

now bulan kebudayaan india..


time penutup bulan kebudayaan cina aku tak datang..
coz ada medical check out..
agak yerkilan gak..
time bulan kebudayaan melayu..
weee...
suke sangat..
tapi tak banyak pic yg bleh dikongsi sebab aku terlibat dengan drama/teater pada hari tersebut..
cewwahh..
alaa..watak yg dok di tepian pentas jek..
sekadar nak cantik kan pentas..alahai..(^_^)
tapi,apa-apa pun aku enjoy sngt time tu..
and suke sngt sebab jd salah sorang yang menjayakan majlis yang penuh gilan- gemilang lagi gedegang gile tuh..

wahh... dah-dah sebelum lari tajuk baik kite start..
majlis penutupan bulan kebudayaan india,meriah gak..
memang tak sangka ramai gak parent yang datang..
siap ada kumpulan tarian bangra dari singapore lagik..
hehe bnyak gak persembahan dari student SMKSP..
yg best nye bile nampak semua kaum telibat dalam pameran,pertunjukkan and so on..

program ni bagus gak..
walaupun penat tak terkata..
tapi aku dpat kenal dgn lebih la pasal semua kaum yng wujud kat keliling aku..


time ni kat umah..
baru siap...
possing abes2 dulu..
sebab time nih tgh cun..
kalu da gerak nanti dak buruk sikit..
*credit to gayetri for the punjabi suit..
cantik


jiha ngn kengkawin..
kengkawan laa..
nih pertandingan sebnonye..
aku rase aku lg teror..
tapi dorang lak menang..
tempat ke2 pulok tuh..
macam tak patutkan..
hakhakhak..
for this thing.. ada banyak nama dia sebnanya, tak silap aku lebih dr 6 kot..tp,1 jek aku hengat iaitu kolam..sebab name yang lain tu bagai nak tebelit lidah haku bile menyebut nama minatang tu. dibuatnya,gitu la gamaknya..ntah pape jek..


sume buat dgn tekun,khusyuk dan jayanya untuk kemenangan yang gilang gemilang lagi gedegang tuh..
kalo tak menang haku tak tau nak cakap ape..

tiga orang cikgu sesi petang yang asek berantam sesame sndiri.. 3-3 nak menang.. last2 kteorng pun bagi dia menang.. sorong nombo1.sorang nombo2 then sorang nombo 3.. hamek ko..


group nih agak kreatif skit.. tp syg tak menang sbab kolam dia agak comot.. sorry my dear..

nih pulak hasil kerja sume yang terlibat...
tp,time gambo nih di amek dah nak penutup..
so ade beras yang dah bertaburan,nak susun balik memang 1 kerja..
mybe nampak macam senang.tp.proses penyusunan agak rumit jugak taw..
actually,banyak lagi aktiviti yang kteorang buat.. bkan setakat buat kolam ni jek..tapi,aku kena tolong sorang budak ni jage bahagian so,most of my collection is all abot the kolam thing la..

cukup kot setakat ini..
malu ah..dah la lambat publish..
coz payah nak cari pic dari kengkawan..
pic yang sedia ada pulak bnyk yang merepek..
pastu nak loading insert pic pun lambat..
memang menulis dalam keadaan membara nih..
lagi pula bnyk gangguan dari org ramai..ish..ish..ish..sadis betul..
ok bubbye sume lurve u all..

No comments:

Post a Comment