FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Thursday 15 July 2010




arrrggghh..!!!!!!
kalo betol-betol haku boleh geget kepale dragon tu kan bagus.
sahket pale dah nih.
assigment ICT tunggag langgang!
homework ntah ke mana!
trial lagi sebulan!
study hape pun blum..
arrgghhh..

tapi sebenarnya aku geram gile tak dapat gi PLKN.so far tu la result yang aku dapat..
harap sangat dapat gi..
tak tau la knapa aku teringin sangat nak gi PKLN walopon ramai kengkawan aku yang tak mau pegi..
yang lagi menggeram kan aku bile orang yang nak gi tak dapat *aku la tu.
tapi orang yang brmati-matian berdoa tak nak gi bey dapat lak..
aduusshh..

kalo karang nak tau la kan..
aku suke sangat outdoor xtvt nih..
exspecially gi kem..
so far dah berapa banyak kem aku gi pun aku tak tau berapa...
seyes tak tipu memang dah banyak kali..ngee~
korang kena caye gak..


saje nak kongsi ngan korang..
first kem ak gi kat GUNUNG LEDANG..
time tuh aku 5 tahun,ikut parent aku gi cari air terjun ngan kengkawan dia guna jalan huta..
tp time tuh aku rase jalan punya jalan punya jalan punya jalan..
tetap tak sampai..
mungkin sebab aku kecik time tu..
so rasa perjalanan tu panjang gilerr..!
actually minat ni. datang mungkin sbab dipupuk oleh parent aku kot..
mak n ayah aku pun minat benda yang same ngan aku..
so dorang memang support aku gile-gile ah kalo nak gi apa-apa kem yang wujud..
*thank mak ayah,i love both of you so much..
lagi-lagi bila dorang suggest kan aku untuk buat permohonan ke PLKN..
*peh da macam nak mohon masuk IPTA..wakakaah
maybe certain of parent give some encouraged to their children by unsupported to going PKLN..
but why..??
biar je bebudak tu dok berdikari..
apa yang aku tau,dengan menyertai xtvt macam ni aku dapat yakin kan parent aku bahawa aku boleh hidup dalam andai di dalam keadaan yang agak sukar..insyaallah.
tak lah aku sentiasa buat dorang risau bila aku berjauhan dengan dorang..
*thanks mak ayah kerana mendidik anak mu menjadi seorang yang berjiwa kental..aku nih da macam promote mak bapak la pulak.. sorry guys,sesungguhnya aku amat menyanjungi mereka sepertimana kalian menyanjungi ibu bapa kalian..

kan dah lari tajuk..
nak crita skit..
kem paling jauh aku pernah gi kat perlis..*bapak jauh siak..
name kem tu WILDERNESS ADVENTURE..
memang adventure gile..sampai tak mandi 5 hari..*bacin..! pastu hidup dengan alam sekeliling yang amat indah..
dok hutan..indah sangat.hari-hari udara nyaman,macam dok dalam bilik aku ni hah..
*duduk di JB hari-hari bau asap kenderaan..huhuhu
kem paling dekat lak.kemyang diadakan di sekolah..
huh,tak de adventure langsung..
tidur wat sakit badan jek,tp hapak pon tarak..huhu.

konkulasinya,saya amat meminati aktiviti lasak.dan berharap dapat menyertai PLKN yang hanya diberi peluang menjadi pelatih sekali seumur hidup yang dapat diabadikan sebuah sebagai sebuah kenangan dan dapat lah aku cerita pengalaman yang best-bst kat anak cucu aku nanti.biar dorang tau nenek dorang hi hebat..(^_^)*poyo,belagak gile minah nih.
last time kem yang aku gi kat rainforest resort kota tinggi..
aku jadi penghuluwati taw..
so,kena poss lelawa sket..
gambar bangun pagi wat xtvt dengan keadaan tak mandi*bacin ko zira



*harap dapat jadi sukarelawan MALAYSIA yang aktif.
*nak berkhidmat untuk negara.

kalau korang mahu disayangi..
sayangi lah orang itu terlebih dahulu..._nadzirah

No comments:

Post a Comment