FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Tuesday 13 July 2010

finally its done..!





eh tiba-tiba jek..
korang tau ke benda ape nih.
yang form 5 and above and lower then 4o tau la..
apelagi kalau bukan kerja kursus addmath..
setelah berhempas pulas selama 3 ari.akhirnya siap juga..
wadduh..capek banget lorhh..

saket mata aku ngadap laptop nih lelame..
*kalau online takpe lah gak..wakakaka..

masa mula-mula dapat paper work nih..
rase macam merepek pun ada gak.
yela aku hengat form 3 je kite main copy paste nih..
dah form 5 pun kena gak..
adoyai..

sekadar nak menyatakan pendapat..
bahawa aku tak berapa setuju la dgn kerja-kerja kursus ni..
sbab semuanya tak telus pembuatannya.termasuklah dari air tangan yang aku buat sndiri.semuanya copy paste.
cume apa yang dapat,kita tau macam mana nak buat scrapbook..

apa-apa pun..
aku baru je siapkan kerja nih 1 jam yang lepas..
thankz la kpd yang bnyk membantu..
muahh lurve you all..

I LOVE YOU
ADDMATH


cam biasa.
hanya waktu malam or tgh-tgh malam diwaktu ramai org bertakafur je masa yang aku ada untuk online..
itu pun sekali seminggu..
so sekarang aku dah ngatuk sangat..
asslammualaikum sume..


jadilah insan yang sentisa diperlukan orang lain..
agar hidup sentiasa dihargai..-nadzirah

1 comment:

  1. kawan2 ,
    cemburu tengok diorg bahagia .
    wah ,minat addmath ea ? hee

    ReplyDelete