FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Tuesday 19 June 2012

glue or pencil case...!

assalamualaikum..
hhurmm..syok holiday n merehat2 kan diri mase cuti sem ni..
baru minggu ni aku rajin2 kan diri kemas stor sendiri..
tetibe tejumpe pencil case yg owesome nih..
if i'm not mistaken..time tu aku form 4..yup hujung tahun form 4..
sebab tu dah buruk.


waahh..tetibe rindu plak zaman sekolah..
know what..masa aku br guna pencil case nih..
memang pantang dilihat..
sume org memang ingat ni real glue..
sampai ade ckg kaunseling aku tu pggl aku dr jauh..semata2 nak tanya kenapa aku bawak gam beso bapak nih..(^^,)


so gambar di atas aku juz berminat nak lelong abadikan sebagai kenangan dalam blog
dah buang dah..eheheh

kepada yg berminat nak memiliki hot stuff yg cool macam nih..(hot ke??)
hot laa..sebab nnti sume org akan tgk korang pencil hot stuff u olss..!
korang bleh beli kat Action City or lagi satu kedai tu aku x ingt nama pe..hehe

xpun korang pergi jek mana2 kedai yg jual barangan jepun or Korea..
confirm ade mende2 hok ginih..yg lagi dahsyat pun ade..
tp harge bleh pengsan..(T_T)
sebab pencil case yg kunun2 nya owesome ni pun harga dia dah bleh buat aku melalak..
*sebab masa tu aku sekolah lagiii..*peace*

*..ok bubbye..*

No comments:

Post a Comment