FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Tuesday 19 June 2012

back to school

assalammualaikum..
jawab dgn ikhlas ye..(^^,)

weekend memang dah jadi rutin dlm family aku untuk balik kampung umah atok..(belah mak)
x kampung sngat laa...sebab rumah atok aku tu tengah2 kepesatan bandar JB tanah tumpah darah ku..
umah parent aku n makcik2 aku pulak yg jauh dr bandar..sedangkan kampung aku di tengah2 bandar..owh..sadis..!

cuma sorg je aunty aku yg tinggal di KL..yg lain sume tinggal di JB..
owh yup..klu dah dekat tu..memang every single weekend wajib balik kampung laa..
sebab x jumpa dorang seminggu..terasa sangat kekurangan..hehehe
maybe sebab we all membesar same2 dari kecik..

kalau dah sume ade tu..selagi jam xcecah pukul 12 tgh malam memang confirm xbalik..
lagi2 kalo ari sabtu ade Majalah 3 and carekarama kat TV3...
nasib xde astro..klu x memang xbalik..hahaha

this week xtvt tengah malam bertemakan "back to school"..
melayan bebudak nih..
tanah liat ni permainan yg sangat owesome masa aku tadika..
memang tak bleh nak digambarkan perasaan gumbira kalau dpt main tanah liat..
memang retro betul zaman tadika aku tu..

tapi time ni perasaan membuak2 nak main same..cume malas sebab leceh nak bersih2 kan tangan laa hape ntah..lagi2 klau dah temasuk dalam kuku..ppeerrgghh..malas haku nak kojekan..

ok laa utk bdak 11thn..bath tub katanya..
hahahahaha1000x
ini teruk..hasil tangan budak 15thn..
zirafah..wahkahkah

ini aku xdpt kesan mende pe ntah
ni hasil kerja aku..
henpon..lawo kan..hikhik

siput wan..

ok kantoi..tu mmg henpon tulen..
dan sebelah tu hasil kerja budak 11thn..hehehe
actually banyak lagi..tp ni jek yg smpat aku snap..
paling menjadi..gajah..bulat betuiiii.....(^^,)
ok bubbye

No comments:

Post a Comment