FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Thursday 30 September 2010

the day after ramadan

SEHARIAN BERSAMA KESAYANGAN
MUHAMMAD UDIN KHALID AL-WALID BIN ARI SHUKRI ABADI

puas lah aku pimpin si deden nih..
gara-gara lupa tutp pintu pagar coz semua orang syok bersiap nak gi raya..
si kecik ni pulak nak pergi lintas jalan..
seram sejuk aku dengan high heel kejo la dia..
jiha lak leh gelakkan aku lari tew kedek-kedek and snap pitcha sesuka ati..
aku lak pantang dengan kamera..
tang-tang tu jugak aku tecegat jap..nge~~~


bagus..
budak nih pun beri kerjasama yang baik sepanjang sesi berlangsung..
hehehe

ehh...! terlepas lak..
udinnnn...


hahaha..
aku dah macam berkawad lak..
kira aku nih da bleh masuk malaysia's next top model lah.
*gile prasaan
udin buat peace udin..
tanda keamanan..

peace dua jari la syg..
takpe-takpe baru blaja..
masih bleh dimaafkan..nge~~


yok naik atas bangku kita amek gambar..

alooohh ringan nyer dia..
sayang udin
uooppss..baik-baik jatuh
ok kita buat peace lagik..
adoyai..
letih akak cakap din..haha
tetap juga hang buat 4 jari tuh..

adeehh..penat dah nak kejor..


larrhh..main pasir pulak dia nih..


suka la pic nih..
udin possing ala-ala manje gitu..

k,turn jiha pulak lah..



padan muka hang jiha.
udin tak nak ngan jiha..
hahaha




tetap jugak monyok..haha





lahhh...ramai rupenye pengikut..

bubbye..kite semua nak gi raya..
aku kalo bab raya..
ghase macam tak tua-tua..hehehe

*selamat hari raya sume..
maaf zahir dan batin














No comments:

Post a Comment