FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Monday 30 August 2010

berdebu dah..


lamanya saya tak menjengah blog nih..
ntah ada yang ingat lagi ke tidak ni..
semua ini gara-gara trial spm yang begitu menyesakkan jiwa dan raga itu..
adushh..ntah apa lah result nya ye..
malas la nak pikir..
orang nak raya..

masa betul-betul cemburukan dengan kehidupan saya..
kadang-kadang tu kan rasa macam baru sekejap jek tengok jam..
tup..tup..dah sejam berlalu..
macam time amek exam paper addmath..
tau-tau jek dah abis masa..


penat kejar..
masa tu tak kan benti pun
taw..
kalau diingat kan semula..
banyak nya masa saya yang dah terbuang..


kalau lah masa tu bleh diubah..
indanya dunia..

sebenarnya saya tak tau apa motif saya cerita pasal masa..
tapi yang saya cakap..
saya selalu tak ada masa nak update bog..
geram nye..

No comments:

Post a Comment