FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Tuesday 28 February 2012

where i was....

Assalammualaikum..
About last 2 week UniKL MiTEC juz done maulidurrasul..!

The AJK..

Me and lovely roommate.. she from egyptian (ok ni tipu)
I juz realize about kewujudan picture ni..
puas pujuk dia soh senyum...x senyum2..
Hehe…sorry  mimi..lurve u..muah1000x

It’s actually very accidentially for me being the AJK..
Seriously I don’t know how aku bleh terjebak..
It’s damn funny ok…thankfull coz I gained a lot lot lot lot of experience about how to handle such a big program for the whole MiTEC..!

Orite..during the day..bnyk sngt xtvt..
berarak, game like explorace, memanah,azan,khat n etc..!
ikotkan hati nih,kalau bleh sume nak masuk..
Tp apakan daya..kalau dah nama nye AJK…
Tentulah xtvt nye terhad..
So..i’ve decided to participate in archery..!
Wooowww…
It’s me in traditional bow n arrow..
Seriously I never use it b4..
Rupanya aku masih juara bertahan..even dah 2 tahun tinggalkan dunia memanah nih..!












know that..
bile sentuh semula alat memanah tu..
buat aku terindu zaman kegemilangan aku dulu..*ayat x bleh blah..
meh aku tunjuk sikit barang2 dalam gobok yg lame tesimpan rapi buat tatapan anak cucu nanti..kuikui


 ok..ni piala aku n abg aku pny..
mase kiteorg sek rendah n menengah..!
+ his uitm's dean list awarded
<----medal sume simpan dalam ni..
nak buang sayang beb..
mak kata..kawin nanti buat hantaran..nge~
comel mak ckp cam tu..




those are mine..!!!
dr sek rendah sampai laa sek menengah..



saya ni tak la hebat mana pun..
tp sy sngt gembira sebab pernah menaikkan nama sekolah dan negeri johor..
ni lak medal yg pernah saya dapat sepanjang penglibatan dalam sukan memanah selama 5 tahun..!

ni plak medal untuk game yg x serius..
like 1500m, 4 x 400m, 4 x 1500m,lontar peluru,rejam lembing..
wwaaah..aktif jugak aku ni ye..xsangke laa saya..hikhik
weh korang  perah air dalam botol,lari dalam guni pun aku masuk dapat medal taw... (ok ni tipu)*


ok ni laa yg paling2 aku rindu sngt2..
lame xsentuh sume equipment ni..
masih cantik tersimpan rapi dalam store d rumah..!

a few of kanak2 team..!
lama x jumpa mereka..
cheer for johor n harimau malaya..!

in the 2nd last game that i've entered..!
see the date on the pic


this cute girl adalah anak coach aku..
sangat bangga dengan dia..
time game nih..dia paling muda yg mara ke final..
and dia mampu kalah kan senior2 lain..
masa pusingan olimpik..dia dengan selamba bleh kalahkan dak sekolah sukan...
waahh..hebat2..!!!










serius aku rindu yg teramat sngt2..
everyday pasang strategi utk menang..
baca permainan pihak lawan..physco dorang..
sorak bile menang..lama dah x rase cam gitu..
yang paling best time nak amek medal..!!
sekarang ni klu nak main utk lepas rindu pun g la mana mall yg wat archery indoor..
nak main yg outdoor jauh lak..g pun mls nak angkut sume equipment memanah tu..berat..!
pastu malas nk berjemur..*waah..adakah ini ayat dr seorang atlet..!!

ziyra psstt:
abg JPM yg menang tu kan..
sedang usaha kn utk wujudkn sukan memanah di UniKL..
nak ke x nak..masih dalam pertimbangan..!

No comments:

Post a Comment