FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Friday 21 October 2011

saya sayang MARA

ASSALAMMUALAIKUM....

lama saya x update blog...
tapi,hari ni rasa happy so harus la untuk saya update blog yeerk ..

fakta 1#
saya tahu,permohonan pinjaman MARA saya telah diluluskan..
saya sayang MARA ketat-ketat...
alhamdullillah...(^^,)

fakta 2#
saya tahu,saya dapat pinjaman penuh
alhamdullillah...(^_^)

fakta 3#
saya baru settle kan segala bagai urusan dengan MARA...
dari hal2 cop mengecop...tanda-tangan...dan sah mengesah..
waahh...hilang sume serabut dikepala...
tinggal hantar form saje..(.^^)

fakta 4#
terfikir,semput jugak nak bayar semula bila dah abis blaja nanti...
alahai..subhannallah...(+_+')

isyaAllah,saya akan jadikan pinjaman MARA sebanyak RM 40++ K sebagai biasiswa..
amin ya Rabbal alamin...
ini adalah cita-cita saya semasa langkahan pertama saya di universiti..
doa kan saya ye adik-adik,kakak-kakak,abang-abang,kawan-kawan..dan sume la yg kenal saya...

then,doa kan juga untuk kawan-kawan saya yg MARA still lagi x bagi result loan / x dapat loan / loan kurang and so on...
doakan,supaya rezeki mereka di luaskan..
amin ya rabbal alamin
coz got some other cases, dia x dapat loan, so,dia tepakse stop blaja,sebab tak mampu bayar..huurmm...
saya tak suka dengar itu..
biar lah kami @ kita sama-sama daftar masuk U,then sama-sama grad..

for those, yang baru nak mohon / nak check permohonan / nak mohon lagi sekali..
take a look this web page.
click gambar bawah ni untuk terus ke page sistem permohonan MARA



kalau nak check, sila click di status permohonan k..
then dia akan tulis macam dibawah ni..
ok bye..bubbye


ziyra ppssttt:
semoga saya tak lalai dengan harta dunia
semoga saya pandai manage harta dunia dengan sebaiknya..

No comments:

Post a Comment