FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Friday 22 July 2011

susah nak faham perempuan

haalllloooo...
saje nak kongsi satu gambar yg aku terjumpa kat web OH! MEDIA
meh tengok...!!!
the caption:
buku ni tajuknya
"HOW TO UNDERSTAND WOMEN"
tau tak caption dia buat aku terasa...
lagi-lagi bila tgk gambar nih...macam luahan hati lelaki..
wahai,lelaki2 diluar sana...kok gf mu dok bising2..
korang jgn lak send mms or post kt fesbuq pic nih..
kesian doe...
aku tetibe nak emo lak...ahaks..
sebab aku rase cam betul...hahaha..choii...
perempuan sukar difahami...!
aku rase perkara ni bukan laa kali pertama didengarkan??
terutama bila pempuan buat hal..memang ayat camtu lah yg jadi santapan halwa telinga...!
cun kan.....

pastu bile lelaki buat hal..
ayat perempuan lak..
alaa..lelaki sume sama..tak bleh caya...! 
kan..kan..*nampak beno ayat drama...hekhek... sebab aku tak pernah ckp camni..

then aku gak pernah terbaca dalam sebuah forum:
"wanita itu diciptakan sebagai satu creature yg unik..perasaan mereka sngt halus..kebiasaannya apa yang diluah di mulut mereka sangat bertentangan dgn apa yg terluah di hati mereka...untuk memahami jiwa halus ini,lelaki perlu memahami dgn jiwa yg halus juga....bla..bla..bla.."

bila baca ayat ni..ada part ayat yg skali lagi buat aku terasa...ish..ish,,ish..memang jiwa sensetip tol..(^_^)
sebab memang selalu apa yg aku cakap tak sama dgn apa yg hati aku ckp...hehehe *sigh..
nasib laa "dia" memahami...*(iklan selingan) (^^,)

tapi part yg jiwa halus tu cam kureng sikit..kat aku laa..kat orang lain tak tau laa...
sebab aku ni kadang2 hati kering...!

macam tergantung jek entry aku ni kan..
malas nak smbung..dah malam...ngantok..nak tido...
ok bye...!
kalau rajin sila baca entry saya yg lepas..click sini

ziyra pssstttt:
i damn miss someone in A4 paper.....!
kalau baca ayat ni...sila call saya ASAP...

No comments:

Post a Comment