FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Monday 27 June 2011

i juz come back..

haaallllooo...lama dah x update blog nih..
tu je la ayat aku kan...!

ok..saje nk habaq...
i juz coming back from
TAMAN NEGARA LAGENDA GUNUNG LEDANG
 with students from STA(sekolah tun aminah,batu pahat)
actually.ni bukan lah kali pertama aku jejakkan kaki kt sana
coz sebelum ni pun kami TEAM GENERASI HARAPAN pernah berprogram di sana..
last pergi xsilap dengan student dari SMK selesa jaya,johor bahru...!

aku gerak hari jumaat...
program kali ni saje aku bawak adik aku,jiha...kebetulan sekolah dia cuti time hari jumaat tu ada parent's day..so..aku ajak la dia..abg mus fetch us at noon..

see..aku mmg malas nk drive..so..join jiha tido jek kat blakang..
memang nampak benor muke bangun tido kan..kan..kan...

aku jadi stalker..yg kiri tu abg cik..!
eh yg kanan tu kan tangan bos aku...hehehe
saje gerak awal 1 ari..sebab nak singgah ke batu pahat amek kak piqa @ angah then we r stay at abg mus's home...!

us...!
hehe..aku suka laa berkias..
keesokkan harinye pun..:) pagi-pagi dah gerak ke ledang....
all of us ade 7 orang..so pergi ke sana by 2 cars...!
depan ni kete GM..hehehe
ustaz shahrie laa..
kami ber 4 follow di belakang..
eh ikotkan kan..kiteorang xde apa2 tema pon nak pakai merah ni..tapi pagi2 pas siap..jumpa2 jek kiteorang bertiga terpakai baju colour merah..perrggghh..kuat kan chemistry+instinct kami..chooii..ahak..

ikotkan bnyk gambo aku snap..tapi bnyk yg merepek..
senang cite memang censored abis laa...so biarlah gambar2 tersebut berada dlm kenangn aku yek..hehe
ehem..ehem..ok..beberapa lama kemudian (ayat xbleh blah)
kami pon jejak laa ke gunung ledang..yeah pelajar2 STA telah pun tiba..

ni gambar sementara tunggu cikgu dia..memang ade je masa nak bergambar...
meh aku kenalkan..
dari kiri tu kak ngah..then jiha my sis..abg mus..abg @ ustaz @ bilal shahrie..abg raja..
eh..abg raja da tunang taw...hekhekhek..
yg paling single-mingle tu hah..abg shahrie...sape nak PM me k..!..sory bos...!
lagi satu..yang snap picture ni aku la..kak zira..alahai sempuuutttt...!
memang dah jadi lumrah alam laa kan..
kalau camera tu aku dah pegang..it means..gambo aku sorang laa yg takde..
takpe2..nasib ade abg cik..
dlm DSLR tu bnyk pic aku..
meh..meh..aku amek gambo dia...
comel kan dia...umur dia 22 taw..(tetibe nk gitau)




ok..aku malas nak cite lebih2 sume segala bagai aktiviti sepanjang ade kat sana..
secara ringkas dan padat..
pas ice breaking..men game..LDK..and so on macam biasa la kalau gi kem..

muka2 khusyuk rangka game explorace...!
aku lak handle bahagian ni jek yerr...
hanya ini yg syaye mampu..ngee~~

ok laa..smbung nanti...penat lak taip bnyk2..
saje je aku kan nak buat episode bnyk2...hohoho...
takpe2...gudnite...!

ziyra ppssttt:
miss all those moment...!!

No comments:

Post a Comment