FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Friday 11 March 2011

ini kisah sang ulat

haaalllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuu....!!!
hi korang..
excited nak tulis post nih..hehe
tadi lepas balik hantar JIHA pergi sekolah sebab dia ade training koir..
pastu time nak masuk rumah tu..
tiba-tiba adikku yang buntal tu teriak dengan nada yang seakan-akan nak menjerit panggil aku..
''kakak..ada ulaaaattt...!''
 aku memang tak heran bab-bab ulat nih..hhehe
tapi aku gi tengok gak lah..saje nak tau..
yes..saya ter-jakun lak tengok ulat tu..
tak tau la ulat apa..ulat bulu la kot sebab ada buluw...iiyeewww..hekhek
adeh..! terpaksa la ngaku yang aku ni tak pernah lah tgk ulat bulu yang besar sebesar jari telunjuk perempuan yang comey..hehe

kalau dah excited tu ape lagi..lari2 naik atas amek handycam..
sebab nak rakam kan saat indah di akhir-akhir hayat ulat bulu tu..
sebab lepas aku amek..tak bape minit lepas tu..dia mati la dey..
memang dia dah nazak pon..sebab ekor dia macam dah terbakar..sian..
meh i tunjuk gambar dia..
comey..serius..hakhakhak

sebab aku lagi excited aku pon amek lah video khas buat sang ulat bulu nih..
serius..aku berani dekat ngn ulat bulu nih..hehe


comey x..comey kan..hekhek
comey la sngt..!

ziyra: untuk pengetahuan..post ni aku create ptg td sejurus lepas amek gambo ulat tuh..tapi lepas tu aku nk upload video pny lah lembab cam ulat..so..aku postpone upload video pd waktu mlm..(^^,)
sekian trima kasih sebab bace kisah pasal ulat bulu..hehe

aku ada lagu untuk ulat bulu:
ada sang ulat bulu...punya kaki seribu..siapa jumpa kakiku..kakiku..
jikalau tak dapat..terpaksaku melompat..dengan kaki seribu kurang satu..lalalaalala...
ehheeehe..comey lak..!!..korang tau kan lagu nih..sape yg biasa gi camping tau ler kot..

2 comments:

  1. hehehe ulat yg unik..tak silap pernah dgr citer time zaman nabi daud..ulat bercerita yg dia berzikir kpd ALLAH S.W.T seribu sehari..rajinnya ulat ni kan hehe

    ReplyDelete
  2. erk.. aiyarrkk.. cik rimau geli kat ulat.. gelinye tgok badan die tu.. eeeeeeeeeeee.. beraninye dekat dgn die.. cik rimau rase nak trik je jari ziyra jauh2 dr ulat tu.. takut terkena.. rase mcm kena jari cik rimau lak.. hehee

    ReplyDelete