FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Wednesday 12 May 2010

hari ini hari RABU....

today is wednesday...
xde yg besh..
cume sepatutnye td aku g tuitoin kt umah pn.tarifa..
but suddently cancelled last min coz her aunt juz passed away..
takziah diucapkan..

AL-FATIHAH..
..
..
..
amin..


tp,ape yg terjadi kat aku seblum tuh.. pny lah kelam kabut nk bersiap.. sume ini gara-gara drama ADAMAYA da masuk second last day ditayang..
mana bisa aku lepas begitu saja..!!!!


cite ni xla besh sngt..
coz sumenya stereotype ngn filem2 or drama2 seblum nih..
tp cara dorg smpaikan cite nih wat aku tetunggu2 jek..

lg2 pelakon dia c lisa yg c maya yg cun dan adam yg kacak
uwahh..
tp,aku plg ske kt amani..
aku admire dia dlm cite nih..
hehe


tenung2 si amani..
teringat lak kt adik sedara ku yg disayangi
UDIN MUHAMMAD KHALID AL-WALID

lama doh x jumpo.. seminggu kot..
lg2 time skrg atok ckp dia dah mula pndai berkata2..

rindu...






tp i xde pic dia yg jelas la..


lena nye


zaman bayi yg indah..


sayang ye...


those pic diatas bln 1 pny kot..
time 2 udin x pandai ckp lg..
tp time nk balik umah atok.
tenampak lak kasut crocs udin
ya ALLAH..
comey nye..
geram i dibuatnye..
puas aku picit2 kasut tuh...
tp,tetap x puas gak..
waarghh..



wahh..


geram tau x..!!

but last weekend, mase sambut bufday udin yg ke dua thn
pd 1 mei 2010..
i ada nampak 2 pasang kasut crocs baru untuk dia..
tp, kali ni colour ye lebih terang..
lg menyerlah gitu..


(^_^)_____________(^_^)______________(^_^)


nih nk story hal len lak..
ntah nape ari tu mak semangat nk ajak kteorg g jusco bukit indah
time pas balik sek..
kteorg no hal..
kteorg refer to me n jiha,my younger sis..
dak jiha ni lak ngn x tau malu wat prangai pelik2..
ade ke patut dia soh aku amek pic dia ngn sgala mcm jenis brg yg ade kt jusco tuh..
klw kt baranagn kosmetik bley la aku trime..
ni kat barang dapo..
hapo lah...



aku pon x tau pe ntah menatang ni..

you all see....!!!

tp hanye ini yg termampu diberi lihat..
yg len tuh censored sngt....
ok lah.. pnt lak men upload pic..
men taip2 nih..
bubbye...
lurve you all..
muahh..muahh


1 comment:

  1. ni link baru suria tau!:)

    http://hahahahahahajjjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete