FOR ALL VISITOR

stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

Thursday 15 September 2011

kisah kawan saya..!

assalammualaikum..

hamboi..laju2 aku update blog..!
pasni nak update lagi la..hehe
ok sebenar nya sy sedang bergumbira untuk seseorang..!
untuk seorang sahabat yang bernama IZYAN SYAHIRAH..sy panggil dia "YAN''
sebab kan sy sekarang online fesbuq weekend jek..so,tau hal2 dunia semasa pun pd weekend jek..hehe

so cam ni taw...
tadikan yan chat sy..





















FYI, yan sekarang study kat AL-AZHAR,mesir..
ok..sy happy sngt bila tgk kawan2 sy berjaya smbung further study...
for yan,semoga ko sihat kat sana..study elok-elok...
jgn asek nak rindu-rindu kat aku jek..hehehe

ok..aku x la kenal rapat pun dengan dia..
first time jumpa dia pun masa sama-sama jadi fasi kat SIGS..
then onward kat beberapa tempat lain..
kami bukan la kawan yg rapat sngt pun..
bukan la kawan yg hari2 jumpa..
kalau ada pun masa ada program la..means kiteorg jd fasi..
kalau contack pon kat fesbuq jek la..
nasib ade fesbuq...thank you Facebook sebab merapatkan yg jauh..! hehe


*sorry aku amek gambar ni kat fb ko without ur permission..(^^,)

izyan ni kan baik taw..! hehe
saje nak refresh memory aku dan dia...*ayat x bleh blah
aku ingat lagi,kalau time dia tgh iron baju dia... then,tetibe aku dtg cakap ''yan,pasni aku nak guna iron plak''
nanti mesti on the dot dia stop iron baju,then terus pas iron tu kat aku..
then dia cakap "aku x suka orang tggu aku"
tapi aku x amek la..aku suruh dia sempurnakan kerja meng-iron bj dia smpai siap..pastu baru aku amek..
sebab aku pun baik jugak taw...wahkahkahkah...!

pastu kan..dia x berkira taw dgn aku..contoh..
mcam time nak mkn aku malas nak amek makanan nanti dia mesti amek kan utk aku..hehe
pastu kalau tgh2 mlm aku nyusahkan dia soh teman gi toilet pon mesti dia teman kan..
dia x merungut pun taw...
waaahhh...!!! terharu nye aku...padahal time tu aku xknl dia sngt pun...
kalau berbual pun benda2 yg penting jek..hehehe..
sorry yan...! maap..maap..!


eerkk..pastu kan..dia pernah kasi aku pinjam sweather dia..mcm pic kat atas ni..
sweater coklat tu hakmilik yan ye..!
*eleh,sweather jek kot..tu pun nak gitau
eh,aku terharu taw..sebab time ni aku xla rapat pun dgn dia...hehehe

and then,ade 1 malam ni..dia dah iron baju dia untuk dipakai keesokkan pagi nya ..
then,lepas dia iron baju tu,dia sidai laa kat atas kerusi..
tetapi,sy memang spoil kan keadaan sbab pada malam tersebut sy membasuh baju..
dan dgn selamba sy sidai baju sy yg basah tu atas baju dia..
ok then,sy xperasan pun perkara tu smpai la ade sorang kawan dia yg bagitau..
tapi dia sngt baik sebab dia x argue pun dgn sy pasal tu even,dia x inform pun..
rupanya pagi2 yang dia kuar lambat dri bilik sebab dia pi keringkan baju dia guna iron..
waaahhh...!! sy termalu sndiri...masa balik br sy minta maaf..
ok bye..

ziyra pppsstt:
sy sentiasa mendoakan yg terbaik untuk kawan2 sy..
sy syg kawan sy ketat-ketat...

No comments:

Post a Comment